11/4, lördag

Den här fina dagen börjar lida mot sitt slut och efter att ha stått inne och jobbat hela dagen
så kan jag inte annat än hoppas att det blir lika fint imorgon med då jag är ledig, kort sagt. 
Men jag fick mig en gnutta sol igår åtminstone. Och på tal om igår så, ja-a,
vad finns att säga? Att det finns folk till precis allt är minst sagt en bra förklaring va?

Själva utgången till Palace var väl allt annat än lyckad dessutom, av många anledningar
men att jag fick spendera den med Frida och Tess gjorde kvällen bra i vilket fall som helst.
För att ha 2 av sina betydelsefulla vänner vid sin sida klingar aldrig fel, no matter what!


Postat av: tess

<3

2009-04-12 @ 00:01:23
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: