21/4, tisdag

12 h har spenderats på jobb idag och jag är helt slutkörd, skulle verkligen behöva sova nu
så jag orkar med morgondagen men eftersom jag känner mig själv så vet jag att det inte går,
inte nu då jag känner som jag gör just nu och gjort under några veckors tid.
En sak jag inte förstår, det är varför? Varför nu, varför överhuvudtaget? Varför dessa känslor
och varför när det inte finns någon grund till dem? Det jag vet, är att jag inte orkar må såhär.
Inte nu, aldrig igen. Jag vet inte vad det värsta är egentligen,
att inte ha lust eller känna att man lyckas med någonting eller att inte orka med att vara social?

Som i lördags te.x efter att ha grillat, umgåtts och bara haft allmänt kul med Richard & C:O,
jag drog mig bara undan så gott jag kunde efter några timmar. Då lampan släcktes
och filmen slogs på kunde jag inte hålla allt inne längre och efter ett tag tog jag bara Floyd
på promenad utan ett ljud. Det enda jag ville var att få iväg alla och bara ligga i Mikens famn.
I det här läget ska jag bara vara glad för att jag har ett jobb som gör att jag tvingas gå upp
och vara tillmötesgående, att jag har Zorino även fast jag är världens sämsta skötare just nu,
att jag har en hund vars enorma glädje smittar av sig, liksom mina vänner. Och så pojken,
förstås.. vars trygghet betyder mer än allt annat. För vad är jag egentligen utan dig, älskling?

Postat av: Kim

vi håller tummarna för att det släpper med vårväder och glädje! Man får försöka suga in minsta lilla, ibland är det tungt, det är bara att låta det passera tills man hittar kraften att återvända! du klarar det, det har du gjort förr :) <3

2009-04-25 @ 11:40:37
URL: http://allihave.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: