9/4, torsdag

Klockan är way to much och jag har knappt hunnit med hälften av allt som var planerat,
haha.. det är som vanligt med andra ord. Men aja, det var skönt att sluta tidigt idag i alla fall.
Synd att det inte var finare väder bara. Fast solen har kikat fram lite nu och då trots allt
så lite ljus har man tagit till sig åtminstone. Tänkte dock cykla neråt stan och fusksola nu,
för avkopplings skull liksom.. samt för att försöka lyckas få till en bränna såklart.
Och ja, jag kan erkänna att jag känner mig lite piggare och mår bättre därefter. Gör inte ni?

Men till morgondagen istället; blir att följa med L8 till SRS och hjälpa henne med Ragnar,
vilket kan behövas som en kick till att komma tillbaka till att tycka att hästeriet är roligt igen.
Vem vet. För nej, som det är nu så är det bara pysslet med Zorino som betyder något,
vilket vissa kanske lagt märke till medan andra inte har det. Men ja..that's just the way it's.

Postat av: Malin

Två par som gjort slut. Och flickorna i dessa två par är syskon.. Och nu har ena systern blivit tillsammans med pojkvännen till den andra.. Sådär direkt efter..



Och killens systers ex har legat med systern (vars pojkvän blev tillsammans med hennes syster) så killens syster blev skit förbannad, och har slutat bråka.. Hon försöker oxå sätta dit oss på jobbet för att vara sega o lat osv..



Haha! allt är en enda soppa.. :P

2009-04-09 @ 22:20:31
URL: http://bumpa.blogg.se/
Postat av: Moa

Svar på kommentar:

Tack så mycket Carro :D

2009-04-10 @ 00:29:33
URL: http://moasjukan.blogg.se/
Postat av: Tessan

Herregud:O då kan man ju undra om dom egentligen har tid för att rida lektion, usch.. Ja dåligt mycket dåligt. För jag tycker att hästhållning(den teoretiska biten) är väldigt viktig.. men men. :)

2009-04-10 @ 09:58:17
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha jaa! Just för stunden saknar jag norrköping mer än någonsin.. För där känns allt annat lugnt just nu.. Men men.. Bara man vistas där en stund så är de tillbaka till ruta ett som gäller.. :P



2009-04-10 @ 12:01:17
URL: http://bumpa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: