12/8, onsdag

"Don't want to close my eyes, I don't want to fall asleep cause I'd miss you babe
and I don't want to miss a thing. Cause even when I dream of you, the sweetest dream,
will never do. I'd still miss you babe, and I don't want to miss a thing
.."

Det går inte.. det är bara att inse fakta: jag kan inte somna utan dig tätt vid min sida,
med dina armar om mig. Sen du åkte har jag inte sovit mer än 5h/natt. Jag är helt slut,
det finns inga ord för hur trött jag egentligen är.. men jag kan ändå inte sova.
Och det stör mig verkligen. För helst av allt, helst av allt
skulle jag vilja sova bort tiden som är kvar nu så jag slipper denna känsla av ensamhet.
Jag kan nog ärligt säga att jag aldrig varit såhär svag utan en person förut
för det är precis vad jag är utan dig, svag. Jag är inte hel utan dig. Låt tiden gå fort nu..

Något annat som får mig att vända och vrida på mig om natten, är du. För.. ni anar inte,
det finns inga ord för saknaden jag känner efter dig nu. Det gör ont i mig att tänka på dig,
och det vill jag inte att det ska göra. Jag önskar att jag bara kunde le åt alla minnen
men tårarna kommer fortfarande.. det är svårt utan dig. Jag saknar dig utifrån och in, Z,
det finns inga ord som kan beskriva vad du betydde (och alltid kommer att betyda) för mig.

Postat av: Zara

Önskar att det fanns något jag kunde göra för dig. Finns här om det är något, alltid.

2009-08-15 @ 21:13:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: