2/8, söndag

"Korta ord bli långa när jag säger att jag älskar dig, för allting som du är och du tog mig
på fötter igen. Tre ord och jag faller direkt, du&jag, det bästa som hänt.
Se mig i ögonen,
jag förstår nu. Jag vet att vi båda vill att det håller i en evighet.
Förlåt mig om jag tvekar ibland men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt
och känner du dig ensam är du aldrig till besvär, för när du behöver mig
kommer jag redan vara där. En bra vän som fanns där ifrån början, du förlät mina fel
och tog bort den onda slöjan.. " Behöver jag i skrivande stund efter den här lilla textsnutten
säga att jag saknar min pojke, min andra hälft? För ja, det är precis vad han är. Minst sagt.



Det är vid din sida jag vill vara, i dina armar jag är trygg. Det finns inte mycket att tillägga
mer än att jag helst av allt skulle velat somna med dina armar om mig nu, redan nu ikväll.
Men jag vet, jag vet att det dröjer några veckor till. Det har varit tufft..
det kan jag inte säga att det inte har, men vi har klarat avståndet bra ändå. Jag saknar dig.

Postat av: Mary

Tack Carro, det betyder mycket för mig att du finns där, även om jag kanske inte visar det så bra. Det är bara lite rörigt just nu, förhoppningsvis ordnar saker upp sig såsmåningom. Kände att jag var tvungen att få ur mig det, så blir det lite enklare för er runt ikring att förstå att jag kanske inte är på topp just nu. Tack igen för att du alltid finns där, just det stödet är värt så himla mycket!

2009-08-04 @ 00:13:02
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Mary

Det är verkligen snällt av dig! Jag tror inte det behövs, Angelica& Mankan har sagt att jag får vara där så fort jag känner att det blir för mkt- men stort tack iallfall, det betyder mycket. Tycker förresten att vi borde ses snart, det var alltför länge sen! Ska du fortsätta vara i stallet något i höst? <3

2009-08-04 @ 21:35:22
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Mary

Okej, då ses vi imorgon alltså :) Låter bra det, skönt ändå att du får hålla igång lite som sagt, även fast det kanske inte blir på samma sak.. Så man kan få se lite vettiga människor i stallet oxå! :)

2009-08-05 @ 17:09:14
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: