9/8, söndag

Finns både mycket och lite att skriva om just nu beroende på hur man ser på saken
men jag hoppar det och öppnar mina tankar om tatueringar till er (som väl läser) istället.

För ja mina vänner, jag går i tatueringstankar.. igen. Men det är väl först nu efter 5 år
som jag börjar bli säker på vad jag faktiskt vill ha. Och det faller helt klart tillbaka på NTZ
på vänster handled. Funderar dock på något mönster bakom texten?
Kanske något i stil med det i headern? Vi får se, vi får se. Det kommer bli av i alla fall,
sen om det blir nu i höst eller senare är sånt som märks.
NU däremot ska jag ta och gå sista rundan med Floyd i alla fall, han är lite otålig just nu..

Postat av: Moa

Eller i nacken? :D

2009-08-11 @ 11:22:29
URL: http://moasjukan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: