20/12, söndag

Här sitter man i soffan och ser lite halvt på Into the pride
med benen i pojkens knä, mys. Floyd är dock inte lika sällskaplig
men han är nog bara trött efter dagen i stallet.
Blev trots allt både en promenad dit och hem vilket är en bit,
sen var han ju med ut i skogen när jag skrittade Ragnar 1h också,
samt när Vulfa fick dressyra lite på fältet.
Han är faktiskt riktigt duktig (när han inte slår dövörat till)
men oavsett vad så är han ändå världens bästa vovve - så det så!


Får bli en bild på lilla V bara för att hon skötte sig idag,
med, kanske man ska säga då hon gör det nästan jämt och ständigt.

Postat av: Jo.

Jag såg dig idag minsann när du, Floyd och fin pojke tror jag sprang över vägen (: Jag ropade hej, men heh, du hörde inte...jag satt ju inuti bilen.

2009-12-22 @ 22:03:19
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: