26/12, lördag

God jul och lite sådär några dagar försent får man väl säga
då man haft fullt upp, liksom alltid annars. Nästan i alla fall.
Hursomhelst.. så har julen varit helt okej faktiskt,
bättre än vad jag föreställde mig med tanke på.. ni förstår nog.

Började med att bara jag och pojkarna myste till det här hemma
och firade lite själva innan jag blev upphämtad av pappa & syster
för att fira med dem hos honom innan vi skulle åt olika håll.
Och, ärligt talat, var det bästa med hela dagen hennes reaktion
på mina julklappar till henne! Samt besöket hos Nadja då, förstås.


Em/kvällen spenderades som planerat hemma hos M's föräldrar
med hans syster, hennes sambo och son+ hans supergulliga mormor.
Det var en fin afton, faktiskt. Igår jobbade man i stallet på fm
med Maria i alla fall samt var på julmiddag hos farmor,
liksom alltid på juldagen. Och idag har man jobbat igen, as usual.
Men imorgon är jag ledig och då blir det stan med syrran
för hela slanten. Får se om man lyckas hitta nåt bland allt folk..

Postat av: linnea

Då blir min följdfråga - vad fick din syster?

Och jag drömde om att du omkom i en bilolycka inatt... Så be careful där ute.. "/



<3

2009-12-27 @ 01:28:21
URL: http://coldplays.blogg.se/
Postat av: Carro

Hon fick ett par likadana skor som jag har, vilka hon suktat efter. Ett par svarta, högklackade boots. Sen fick hon en paljettklänning hon drog i på stan när vi köpte julklappar+ bodylotion och ett paket med olika läppglans. Hon var helt salig :)



Och ojdå, då får jag ta och vara lite extra försiktig med andra ord.. Men hur blev din dag sen då? <3

2009-12-27 @ 10:52:57
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: Mary

Jobbar du på tisdag förmiddag/ lunch? Jag ska nämligen hoppa Lica& kanske Vulfa vid 11 och tänkte höra om du har tid att hjälpa till och skritta fram/ av och sådär? Jag har bara ridhuset i en timme och de flesta skötarna ska ha teori med Lotta nämligen, så skulle vara skönt med lite hjälp :)

2009-12-27 @ 18:20:43
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Carro

Typiskt att du behöver hjälp just den dagen av alla dagar då det är enda dagen den veckan som jag inte går em, lite irriterande sådär. Men säg till om du behöver hjälp någon annan dag, ställer upp om jag bara kan vet du :)

2009-12-27 @ 18:57:35
Postat av: Mary

Jaha okej, det var ju lite typiskt! Tror att Ebba kunde rycka in så då löser det sig iallafall :) Ja då det ska jag göra :)

2009-12-27 @ 23:35:55
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Carro

Bra att det löser sig i alla fall :)

2009-12-28 @ 11:07:33
Postat av: Linnea

Ja det där skulle nog vem som helst bli salig av!! Mina bröder har inte riktigt lika vild fantasi, det blir mest filmer och presentkort haha. Men jo min jul dög väl :)

2009-12-29 @ 00:33:13
URL: http://coldplays.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: