19/2, torsdag

Okej, jag erkänner att jag nog inte kan hålla mig ifrån det här med bloggandet trots allt,
jag behöver helt enkelt uttrycka mig i ord lite nu och då. Men.. ja ja, här sitter jag i alla fall.
Valde dock att öppna en ny blogg då den gamla innehåller så mycket skit,
eller rättare sagt att det som står skrivet är ifrån sånna skitperioder jag bara vill förtränga
och sopa under mattan. Tyvärr är det väl inte så lätt kanske, men nog kan det gå med tiden.

Hursomhelst, nu ska jag se till att kurera mig i alla fall. Har ingen större lust att sitta inne
och endast ha krafter till Floyds promenader, blir knäpp av att inte kunna göra något annat.
Så till imorrn får jag hoppas på att jag mår någorlunda bra i alla fall, så man får lite gjort.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: