20/2, fredag

Ny dag, nya tag.. eller hur det nu är man säger. En sjukling är man fortfarande i alla fall,
det gav sig inte över en natt vilket man skulle önska. Så ytterligare en dag hemma blir det.
Skulle inte klaga om det var så att man kunde sova bort hela dagarna
och sen vakna upp och vara piggare men nu är det ju inte riktigt så då jag vaknar tidigt,
går upp och går runt som en zoombie dagarna igenom. Inte något vidare det kan jag säga.
Hade hoppats på att jag skulle må så pass att jag orkade ta Floyd på en promenad
upp till HR och pyssla lite med Zorino en stund åtminstone, men nej.. så blir det nog inte.
Får hoppas på att kunna jobba imorgon i alla fall då det är bra betalt helger,
om inte annat så blir det hundkurs med busvovven på söndag - hur sjuk jag än må vara.

Postat av: Joliner

haha, ja just det, det har du rätt i. De var ena läskiga dockor, stirriga :) Vad bra att du skriver lite, så man vet att du lever och så, och har lite kolla, fast man ändå inte har det :)

2009-02-20 @ 22:38:13
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: