22/2, söndag

Kan börja med att säga att jag äääntligen börjar få krafterna tillbaka. Men, hursomhelst..
började dagen med att ta en runda runt strömmen i alla fall. Riktigt skönt måste jag säga.
Jobbigt med isfläckarna under snötäcket bara, och ännu jobbigare blir det då
man har en någorlunda stark hund i vissa fall också. Men vi redde ut det hela idag också,
med det till trots. Därefter blev det hundkurs och det gick väl bättre än väntat åtminstone.
Visst att fokusen på oss inte var den bästa i början men sånt får man väl ändå räkna med,
i alla fall med tanke på att enda problemet med Floyd är just det här med andra hundar.
Men han skötte sig i alla fall och jag säger återigen; bättre hund kunde vi fan inte ha hittat!

Förövrigt har det väl inte hänt så mycket mer än att jag tagit tag i diskberget här hemma
och att jag åkte upp till HR och longerade Ragnar litegrann sådär. Gick bra trots pulkåkning
i backen tätt intill, turligt nog. Men nog om dagen tycker jag allt, nu ska jag faktiskt sova!


Postat av: Kim

Åh. tack så mycket, jag ska kämpa. För det går bara man vill. Din blogg var förövrigt väldigt snygg, hur lyckas ni med bilderna som header egentligen? :)

2009-02-23 @ 10:48:53
URL: http://allihave.blogg.se/
Postat av: Mary

Det är lite si och så med honom. Jag tror att det sitter i ryggen, men vet inte säkert. Jag blir bara helt galen och orolig som tusan av att gå så ovetandes. Det tar för mycekt energi för att jag ska orka med allt annat. Men jag hoppas av hela mitt hjärta att han börjar bli bättre snart..

2009-02-23 @ 11:43:04
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: