19:e Mars

En riktig otursdag, det är verkligen vad det varit idag. På jobbet hände väl inget speciellt,
men direkt därefter i affärn.. oj oj. För det första så tappade jag självklart en burk med sås
på golvet, vilket inte var alltför lyckat då den gick i kras och allt rann ut. Härligt!
Och ännu mer lyckat blev det i kassan då alla varor skjutits in och jag skulle ta fram kortet,
vilket inte fanns. Kom precis i det ögonblicket på att det låg i M's plånbok sen senast.
Heja mig liksom! Så det var bara att ursäkta och säga att man skulle ringa ett samtal, haha.

Men.. ja. Så kan det gå. Om drygt 1h blir det till att ta Floyd på en promenad till HR i alla fall
och något senare blir det till att rida. Blir nog Pepsi kan tänkas, liksom de senaste gångerna.
Vilket å andra sidan inte är mig emot med tanke på hur underbar den hästen faktiskt är,
fast med tanke på turen idag så lär jag väl flyga av eller nåt. Det är sånt som återstår att se!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: