6:e Mars

Sittandes i sängen med Floyds huvud i knät skriver man once and again här i bloggen då, 
mycket intressant va? Hursomhelst.. dagen har väl varit lite si sådär måste jag väl ändå säga,
av vissa andledningar. Jobbet tidigare idag var väl okej bortsett från produktinformationen
eller vad man ska kalla det. Var väl inget fel på't egentligen, jag klarar bara inte av att lyssna.

Men, i alla fall, det är väl den delen som varit helt okej ändå. Mindre okej blev det i stallet
då jag för det första höll på att irritera ihjäl mig på en ungjävel (precis som igår kan tilläggas)
och inte fan blev det bättre av att ett ungdomsgäng levde halv jäkel när jag longerade Zorino
på banan sen vilket inte var alltför lyckat då han ska jobbas i låg och rund form.
Så ja, vad finns att säga mer än att den som inte har sett mig gå i taket förut fick se det idag?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: