23/5, lördag

Två veckor imorgon och det enda jag tänker på är saknaden till dig. Hur jag saknar oss,
din närhet, hur du retas med mig till och från, hur du håller om mig om natten.. ja, allt. Allt.

Och att jag eventuellt inte ens kan komma på min semester i Juli.. nae, jag måste verkligen,
men jag vet att det kanske inte går då Floyd ska med och att rabiesvacc. intyg och EU-pass
kanske inte hinner fixas innan dess då det kan ta tid. Det här suger rent ut sagt så jävla hårt.
Men vad finns att göra? Ja ja, om drygt 1h blir det till att åka till jobbet i alla fall,
liksom alla andra dagar. 56h förra veckan, 49h den här. Kommande blir dock lugn i alla fall.
Åtminstone som det står på schemat idag men det kan ju alltid ändras trots allt
och känner jag chefen rätt så kommer det läggas till minst 5h, haha. Inget att klaga på iofs.
Men.. dags att gå ut med Floyd nu kanske (och tack igen Linnea för att du kan ta honom).


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: