19/11, torsdag

11 timmars jobb avklarat.. är helt utmattad. Inte för jobbet,
kanske, men shit the same. Trött är jag i vilket fall som helst!

Imorgon.. blir en lång dag. Kommer behöva stressa en hel del
för att hinna med allt men det är det väl ändå värt, hoppas jag.
Blir hursomhelst jobb 7-13, sen stallet väldigt direkt
för att ta Vulfa. Senast vid 16 ska jag möta syrran nere på stan
och då ska jag hinna hem för att duscha och fixa däremellan.
Heja mig! Blir stan med henne och allt vad det innebär
innan bion drar igång vid 18 i alla fall. Blir att se New moon,
såklart. Men nae hörrni, nu har jag inte tid med det här längre!

Postat av: Moa

Duktig du är Carro ;) Hoppas att New Moon-filmen är bra! Jag vet iallafall att boken är bra, hehe.

2009-11-21 @ 01:30:18
URL: http://moasjukan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh ja, visst är jag! Jo den var bra faktiskt, riktigt bra om man ser den utan förväntningar efter att ha läst boken. Men böckerna är såklart (som alltid) bättre :)

2009-11-21 @ 08:28:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: