7/11, lördag

Och så var det lördag helt plötsligt! Dagen har varit en bra dag
måste jag erkänna. Hade inte tänkt sätta mig här och blogga idag
men jag "måste" bara få skryta lite om vår hund. Anledningen?

1. Han fick springa lös bredvid cykeln hela vägen till jobbet idag
vilket betyder att han var det mellan Haga & Smedby, genom stan.
Okej att han varit lös liknande sträckor innan,
när man gått! Men det här är nåt helt annat, fan vad stolt jag är!

2. Han har inte bara fått hälsa Sune för första gången på månader
utan han har också sprungit efter honom lekandes i stallgången.
Tilläggas kan då även att kaniner är det roligaste som finns
och att han varit allt annat än försiktig med den stackarn förut.
Ska försöka komma ihåg kameran imorrn så ska ni allt få se ni med!

Postat av: Sofia

Bara älskar din hund... Han är världens goaste.. Pussa han massor från mig..

2009-11-07 @ 21:37:23
Postat av: Carro

Ja det är han verkligen, och adå.. ska jag göra.

2009-11-07 @ 22:29:29
Postat av: Linnea

Jag vet var din brevlåda bor... Jag ska kidnappa honom, jag tar fönstervägen!

2009-11-08 @ 03:17:29
URL: http://coldplays.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: