17/10, lördag

Vad man verkligen uppskattar när man jobbar mycket; lediga dagar med sovmornar,
of course. Och det är väl precis en sån dag jag har idag. Det klagar man inte på direkt!
Idag har jag heller inte så mycket planerat om jag ska vara ärlig,
vilket inte tillhör vanligheterna. Det blir snarare bara stallet för att ta Vulfa lite senare,
underbart. Blir nog bara till att rida henne lite lätt idag då hon ska tävligsdebutera imorrn
men vad gör det? Att bara ha en anledning att komma upp, vilket jag sagt tidigare..

Sen att hon i sig är som hon är gör ju inte saken sämre. Visst att hon inte är Zorino
och aldrig kommer att komma i närheten av hans betydelse men.. jag trivs med henne,
vilket jag tycker är huvudsaken. Sen att jag inte vet hur länge till jag "har" henne
är en annan sak. Men det är väl bara ta dagarna som dem kommer, som med allt annat.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: