18/10, söndag

Jaha.. då var även den här veckan snart slut. Och min enda hel-lediga helg också,
för den delen. Men ja ja ja, det är väl bara att köra på. Dagen idag har i alla fall varit bra
trots den jävliga början på den, haha. Agerade hursomhelst hästskötare på fm
och både Vulfa och Ragnar skötte sig exemplariskt måste jag säga. Floyd också faktiskt,
han fick ju trots allt stå ut med att följa mig kopplad kraken
vilket han inte brukar vara i stallet, i vanliga fall. Men.. är det tävling så är det helt enkelt.

Och på tal om honom så är jag verkligen helnöjd med hur han skötte sig på kursen idag,
inte för att han inte brukar göra det.. men förra veckan var som den var om man säger så.
Blev minst sagt ganska så ignorerad då löptiken var betydligt mer intressant,
och ärligt talat kan jag bara skratta åt det nu i efterhand men just då var jag fan inte glad!
Hursomhelst ska jag nog ta och tänka på refrängen nu, slänger bara in den här tills vidare.


Postat av: Mary

Jag vet, det känns så himla konstigt. Det jag verkligen levt för och brunnit för så länge känns liksom "jaja" nu. Det känns så frustrerande för jag vill inte att det ska vara så, jag vill fortfarande ha drivkraften att bli bättre och sådär. Men jag får hoppas att det är som du säger- att det vänder såsmåningom. Jag behöver ju verkligen hästarna innerst inne liksom! Tack så mycket att du bryr dig Carro, det betyder verkligen mycket. <3

2009-10-19 @ 10:43:15
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: