3/10, lördag

Jaha ni här sitter man nu skapligt trött och seg efter ja, jag vet inte varför egentligen,
antagligen efter att ha suttit i en bil i sisådär 4h? Är i Göteborg hos M's syster nu i alla fall.
Tristan har precis blivit nerbäddad i sängen så nu är det bara spel
och umgänge som gäller, eller ja.. pojken och Mike har fastnat framför PS3 just nu så, ja.
Själv funderar jag på om jag ska ge mig på att göra om headern lite nu när jag,
för en gångs skull, har tid till det. Nu när alla bilder ÄNTLIGEN är i sin ordning så att säga.

Imorgon händer lite mer i alla fall då det är Ullared som gäller. Ska bli riktigt kul faktiskt
då man inte varit där sen jag, Tess och Tessan var där sist vilket var för.. 2 år sen kanske?
Påtal om det och er så saknar jag verkligen alla utgångar och allt annat som var då,
med er och alla andra! Jag måste helt klart bli bättre på att höra av mig.. jag bara måste,
jag saknar allt så otroligt mycket. Men så är det ju det här med att få ihop alla tider också..

Postat av: Moa

Jag ska till Ullared nu i helgen :) Hoppas på fina grejjer :>

2009-10-05 @ 17:57:07
URL: http://moasjukan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: