16/9, onsdag

Halva veckan avklarad och här sitter man nu med Idol påslaget, som alla andra,
eller har jag fel? Är ju trots allt nu i början programmet är värt att se, om ni frågar mig.
Anyway.. idag har inte hänt så mycket mer än att jag har jobbat några timmar
och varit uppe på HR en vända, vilket inte var fel någonstans.
Började med en härlig skogsrunda på V i alla fall, vilket var lika lyckat som "alltid"
eller som varje gång hittills kanske man ska säga.. aja,
blev en skrittur på R sen också i vilket fall, vilket inte var helt fel det heller för den delen.
Att bara ha en anledning att komma upp.. ni anar inte vad det betyder, jag saknar allt..

Men mest av allt så saknar jag dig. Det går fortfarande inte en dag utan en tanke på dig,
du har funnits med mig hela tiden och det kommer du alltid att göra. My guardian angel.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: