19/9, lördag

Då var den lediga dagen snart slut.. fan. Fast imorgon blir en bra dag så whatever,
resten av veckan blir dock inte lika rolig då det är 7-19 som gäller, men vad gör man?

Hursomhelst.. här sitter man med Freaky Friday på samtidigt som man, minst sagt,
är sjukt irriterad på allt skrik i trappuppgången! Slutar snart med att jag öppnar dörren
och skriker åt dem att visa någon jävla respekt. Så nej, jag är inte glad just nu!
Risken för att jag skulle göra det skulle inte vara alltför stor om pojken skulle varit här
men nu är han inte det tyvärr.. så snart brister tålamodet, big time.
Ja ja, dagen har varit bra framtill det att jag kom innanför dörren här hemma i alla fall,
det är alltid något. Känner dock att det här babblet börjar bana iväg nu, liksom allt annat..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: