28/9, måndag

Börjar det här inlägget med att säga "Where there is love, there is life" bara för att,
och bara för att det nog är vad som kommer att tatueras in bak i nacken så småningom.
Men först "NTZ my guardian angels" på handleden,
just för att det är vad dem varit för mig under dem värsta dagarna, mina skyddsänglar.

Jag saknar förövrigt alla tre, obeskrivligt mycket. Det är nästan så att jag inte minns
tiden då jag hade dem alla hos mig, och då har det ändå bara gått knappt 3 år sen dess..
men det är väl kanske inte så konstigt då det känns som en evighet sen.
Askan av T är utspridd i en glänta i skogen där jag har vägarna förbi ibland i vilket fall,
det ordnade vi med förra helgen.. kändes rätt bra att äntligen ta sig i kragen
och ta itu med det även om det var lite sorgligt sådär. Vi hittade det rätta stället i alla fall,
vilket jag trots allt tycker är huvudsaken. Nu tillbaka till verkligheten igen, Floyd vill ut..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: