9/9, onsdag

Hmpf.. 3:e dagen i rad man är hemma nu, 6:e sammanlagt. Jag tycker inte om det,
inte alls faktiskt. Kan jag inte bara få bli frisk någon jävla gång, står inte ut med det här!

Antar att det inte är något att göra åt.. kan ju skratta mig lycklig över inte vara ensam
men vad spelar det för roll då jag ändå bara ligger som en zombi framför TV'n hela tiden
och inte orkar gå så mycket längre än runt huset med Floyd?
Förövrigt tycker jag synd om honom som inte får den motion han faktiskt är van att få,
men what to do liksom. Jag kan ju inte direkt rå för att jag är sjuk, vilket är fallet.
Å andra sidan kanske det var lika bra då jag gått och dragit på skiten i flera månader nu,
så förhoppningsvis är jag pigg och glad igen när det här är förbi sen.

Postat av: Linnea

Segt Carro :( Tycker det känns så tråkigt att du inte mår så bra just nu.. Och som svar på din kommentar känns det väl som att livet har en paus just nu. Jobbigt... Men om du fortsätter vara sjuk kan jag hämta hunden så kan vi springa tillsammans i spåret eller bara ta en långpromenad? Det vore bara kul för mig och det kanske skulle kanske kännas bättre för dig att veta att han kom ut? Krya på dig!

2009-09-10 @ 16:31:18
URL: http://coldplays.blogg.se/
Postat av: linnea

det vore ett nöje carro, verkligen!!!

2009-09-11 @ 21:28:02
URL: http://coldplays.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: