18/4, söndag

Sådärja, då sitter man här efter en sovmorgon och promenad
med Floydan. Tänkte att det är bäst att skicka gårdagens bilder
till Frida direkt medan man ändå kommer ihåg dem..

Och på tal om igår så var det en genomgående bra kväll faktiskt,
gokarten några timmar tidigare kan jag nog inte säga detsamma om,
haha. Men.. nu har jag faktiskt provat i alla fall, det ni!
Kvällen började med middag på Black Lion med jobbet i vilket fall,
god mat och bra gemenskap helt enkelt!
Därefter blev det Grand, som förövrigt var helt över förväntan
måste jag säga! I början var det väl lite segt då Frida försvann
lite nu och då för att leta efter en kompis men när jag och Robin
väl hittat henne så hade vi sjukt kul! En värd kväll helt enkelt!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: