Min dag

Eftersom att jag sitter hemma och är sjuk igen kan jag,
ärligt talat, lika gärna skriva vad dagen kommer innehålla nu
då jag redan vet vad den innefattar.
Idag ska jag alltså bara ta det lugnt, se till att bli frisk!,
plocka lite här hemma, försöka vara rättvis mot min Floyd
genom att inte bara gå promenader runt huset..
ja.. det är väl det. Kanske att man kan ta sig till affärn med.

En inte alltför rolig dag alltså men vad mer kan man göra?
Skulle jag varit frisk skulle jag egentligen ha jobbat 12-19,
då skulle jag gått upp tidigt, varit hos Vulfa på fm,
jobbat mina timmar och sen kanske lagat någon god mat.. o.s.v.

Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Postat av: emelie

Taack :)

2010-12-22 @ 12:05:29
URL: http://pemme.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: