1/2, måndag

Ny månad och ledig dag, ingetdera sitter fel om man säger så,
vädret är dock inte lika tilltalande men hellre snöfall än regn.

Sitter nu här och kollar resor vilket jag kanske inte borde göra
då det aldrig kommer bli av iår ändå.. men kanske efter övertalan?
Hoppas, det kan man ju alltid i vilket fall,
även fast chansen är minimal. Nu ska man sätta fart och fylla i
pappret om vad Ragnar gjort dem senaste veckorna
som jag totalt glömt bort. Men har en vecka på mig trots allt.
Så.. ja, det är vad jag ska syssla med nu - efter en strömrunda!!!

Postat av: K

Det är nog inte så panikfyllt som det låter. Eller kanske, men det känns lite bättre idag. Så fort det blir helg släpper det. Och imorrn får jag antagligen något nytt att lägga tankarna på :) Tack iaf. Hur går det med Ragnar?

2010-02-06 @ 14:22:04
URL: http://allihave.blogg.se/
Postat av: Carro

Tur det i alla fall, så det inte var tvärtom! Med Ragnar går det bra, han har varit helt ren i en vecka nu så förhoppningsvis håller han sig hel nu.. :)

2010-02-08 @ 21:22:36
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: