16/1, lördag

Har inte skrivit på några dagar ser jag, men har ärligt talat
inte haft något att skriva om då jag nästan bara jobbat heldagar..

Men nog om ursäkter nu va. Idag har man bara varit ledig
och det har varit helt jävla underbart då jag inte gjort någonting
mer än att ha myst med pojkarna och varit i Navestad en sväng.
Händer inte att man får lediga lediga dagar så ofta tyvärr,
men idag var ett undantag och det var väldigt, väldigt uppskattat!
Imorgon är det bara lilla V som står på schemat,
får se lite vad vi ska göra men blir antagligen skogen kan tänkas.
Imorgon är även sista lugna dagen på drygt 3 veckor ungefär
så det är väl bara att ta vara på den antar jag. Å andra sidan
ska jag väl inte klaga då jag mår som bäst när schemat är pressat!


Postat av: K

Ursäkter behövs inte Carro, du har ett eget val! (precis som jag har mitt, och det har blivit något skevt den senaste tiden...) Det är inte så att du kan försöka locka med mig när du tar dig till HR i veckan eller helgen? Jag skulle behöva komma dit, men får inte riktigt nog med kraft att ge mig av. Vore tacksam för lite draghjälp :) <3

2010-01-19 @ 07:21:14
URL: http://allihave.blogg.se/
Postat av: Moa

Söt bild!

2010-01-20 @ 10:24:15
URL: http://moasjukan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: