22/3, måndag

Blev en heldags jobb idag så har bara segat sen jag kom hem
och märkte först nu att klockan börjar bli mycket.. typiskt mig!

Sitter hursomhelst fast på apollos hemsida sen ett tag tillbaka,
patetiskt nog med tanke på att jag faktiskt ska resa redan i Maj
men.. det gäller att vara ute och kika i tid, vet ni.
Jag och syrran får ta någon dag längre fram och bestämma mer
när det närmar sig men.. just nu lutar det åt Egypten tror jag?
Det ska va på något lugnt ställe i alla fall, med all inclusive..
det är vad jag vet. Och, att hon kommer att bli glatt överaskad!

Postat av: Linnea

Lugnt ställe = inteinteinte Egypten. Egypten och Marocko (och till viss del Turkiet) är de olugnaste platserna jag besökt :( Ni som två fina svenska tjejer kommer inte bli lämnade ifred en sekund, det är något jag kan garantera tyvärr... Har blivit utsatt för saker på samtliga ställen som kunnat gå riktigt illa. Vill ni ha det lugnt så ta typ Teneriffa, där delar ni strand med pensionärer. Men där går det fan för långt åt andra hållet i och för sig - på nätterna är det dött som en spökstad och på dagarna är det fler permobiler än bilar... Men man slipper ju utseendesångest iaf?! ;) Men iaf, jag skulle nog rekommendera manligt, beskyddande sällskap om ni ska till Egypten haha. De har inga gränser...

2010-03-23 @ 00:27:43
URL: http://coldplays.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, jasså? Så illa? Men nej vi ska inte åka ensamma, vi ska överraska mamma med en resa dit nästa år i så fall, och både Nermin och Miken ska med om inget ändras till dess :)

2010-03-23 @ 14:27:48
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: linnea

Ja, så illa :( Trots att brorsorna var med i samma rum i affärerna så hindrade det inte ägarna från att trycka upp en mot väggen och kladda.. Det hände inte bara en eller två gånger heller "/ Men om killarna ska med så är det ju lugnt!! Då kommer ni älska Egypten, snorklingen är obeskrivlig, det är som att simma i ett akvarium trots att ni är vid en "vanlig" strand!!

2010-03-23 @ 15:40:38
URL: http://coldplays.blogg.se/
Postat av: Carro

Usch.. jo, man har ju hört en hel del sånt. Men å andra sidan ska vi boka på ett stort hotell i så fall och hålla oss där, om man hittar nåt bra.. men är ju långt kvar så.. och härligt!

2010-03-23 @ 19:00:45
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: