26/3, fredag

Skapligt slapp fredagskväll måste sägas, fast det behövs väl
det med ibland. Efter jobb blev det promenad med pojken och voff
och senare stan för att möta upp mamma för att sola
vilket absolut var behövligt, blir nog en sväng dit imorrn med!

Ledig helg förövrigt vilket känns förbannat bra måste jag säga,
imorgon blir det till att träffa Erika efter en alltför lång tid
och det enda planerade för söndagen är, hittills,
att jag ska upp och longera R. Måste ta mig en funderare också
men det får vänta till jag faktiskt vet med säkerhet vad jag vill.
Vad jag vet däremot är att jag vill ha den där lägenheten
till varje pris. Slippa transportsträckorna, få mer tid över,
för att inte tala om större yta! Håll tummarna för att vi får den!


På tal om annat, vad skulle jag göra utan dig voffi? I love u.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: