8/11, måndag

Har idag haft en ledig dag, som visserligen inte är slut än,
men snart ändå.. varför kan inte tiden bara stanna för en stund?

Hade planerat hur mycket som helst idag.. främst att städa
men har inte haft orken till det riktigt. Tvätt- och diskmaskin
har jag orkat sätta på hittills, haha.
Varit i stallet har jag iofs varit också. Tagit en tur på Ragnar
i skogen som bjöd på mycket galopp vilket var en omställning
med tanke på att V har fått tagit det lugnt nu ett tag.. tyvärr.

På tal om henne så tog jag ett.. inte stort steg.. men litet
igår då jag gick upp till vindsförrådet och letade fram täcket.
Zorinos fleece. Hon har trots allt redan vintertäcket,
samt tränset.. och varför inte använda vad som faktiskt finns?
Hursomhelst så kunde hon ha det, och det är väl ändå huvudsaken.

Postat av: Brusella

Var med och tävla om ett PFIFF schabrak på min blogg ! :D http://brusella.blogg.se/2010/november/vintertavling.html#comment

2010-11-12 @ 10:47:44
URL: http://brusella.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: