29/4, fredag

Har varit en bra dag.. men.. nu har jag verkligen beslutsångest,
varför ska jag alltid jobba dem helgerna då det "händer" något?!

Kul att jobba valborg och 1:a maj.. igen. Hursom, jobba ska jag
men sen är bara frågan - Vulfa eller valborgsfirande med vänner?
Börjar jobba 9:30, jag kan hinna med henne innan jobbet
om jag går upp vid 5 = inget alternativ. Inte under mina 10 dagar.

Så då återstår alternativen 1. Ta Vulfa efter jobbet som planerat
och sen, tja, fira valborg ensam. Eller 2. säga ifrån om V imorgon
för att faktiskt (för en gångs skull) kunna få ha lite kul
med mina 2 och Mikes vänner, eller ja-a.. våra gemensamma vänner.
Nr 2 låter bäst då måste jag medge, samtidigt..
måste jag försöka ta mig tid till stallet. Pressen tar kål på mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: