15/8, måndag

Bloggen är under konstruktion! Så, nu vet ni varför den.. tja..
ser ut som den gör. Ska börja krångla med kodmallarna nu så.. ah.

Skulle inte orka bry mig om jag hade något annat att pyssla med
men nu ligger man hemma med feber+ att Floyd har en sträckning
i vänster ljumske vilket i sin tur ledit till sträckning i rygg
och skulderblad då han troligtvis försökt kompensera vänstersidan.
Med andra ord= Vila, korta promenader i koppel och massage
någon till några veckor. Just idag passar det ganska så bra ändå
då jag ändå är matt i kroppen och seg i huvet, men senare.. trist!
Ska göra det bästa jag kan med den lille
så han blir bra snabbt! Mamma kommer förbi med hästliniment sen
och då ska det masseras in ordentligt! Nu ska jag krångla vidare!

Postat av: jossan

jag tycker din header blev jätte fin! :)

2011-08-15 @ 22:13:42
URL: http://jossanbjorkholm.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: