26/8, fredag

Vilken jävla vecka! Har knappt haft någon fritid känns det som
och när man väl haft det har man inte orkat göra någonting ändå.

Ae, ska bli riktigt skönt med några dagars ledighet faktiskt!
Det behövs! Så.. vad har hänt sen sist då? Tja, vi har fyllt år,
inget märkvärdigt med det. 
Sen så.. red jag lektion i måndags och det gick liksom.. sådär,
allt annat än bra i alla fall. Hade inte riktigt någon motivation
efter jobbet så att säga, än mindre orken.
Att vi dessutom började med att hoppa gjorde det inte bättre,
men Måns var en bra häst att börja med trots min ringrostighet.
Kan dock inte sätta fingret på vad jag tyckte om honom förövrigt,
får återkomma om det helt enkelt.

Därefter har jag bara gått heldagar, och.. nästan bara jobbat,
familjen var dock här i onsdagskväll för att fira mig och Floyd.
Och igårkväll var det personalmöte efter jobbet
vilket gjorde att man var där från 8-21.20. Underbart alltså.
Kände att jag kunde gå och lägga mig med gott samvete efter det
och efter att ha betalat alla räkningar. Skön känsla det där.
Idag.. var tanken att åka upp till stallet efter jobbet men naej,
det blev att åka och storhandla istället. Vilket är skönt
såhär i efterhand. Nu ska jag sluta yra, orkar egentligen inte
sitta här så nu slår jag på en film istället - Nu tar jag helg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: