6/8, lördag

Jobbat klart för den här veckan, äntligen. Alltid lika svårt
att komma tillbaka efter en längre ledighet, tycker jag. Faktiskt.

Men nu är man "ledig" fram tills onsdag i vilket fall som helst,
vilket behövs! Fast är dock mycket att göra både under dessa dagar
och i hela nästa vecka så ingen rast och ro här inte!

Igår var Lisa här efter jobbet hursomhelst, vi lagade tacos,
såg på film och pratade om både framtid/nutid/dåtid och ja, allt.
Är så glad över att vi hittat tillbaka till varandra vännen,
du är bara så jäkla bra!
Nu.. måste jag fixa mig klart här, blir upphämtad alldeles strax!


Postat av: Lisa

:) Det är jätte roligt att vi hittat tillbaka till varandra, jag är väldigt glad över det, varje dag. <3

2011-08-08 @ 14:56:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: