8/8, måndag

Vilken dag! För det första så vaknade jag runt sisådär halv 6
av att Mike smällde i lådor och dörrar i ett desperat försök att
hitta sin design force t-shirts. Haha.. hm.
Efter att ha letat med honom och hans trevliga morgonhumör
gick jag och la mig igen - för att behöva rusa upp 1 timme senare!

Vaknade av att någon kollade på mig (har en tendens att göra det)
och såg sedan hur han kravlade sig ner från sängen.. Floyd alltså.
Sekunden senare var han ute i hallen
och hostade sådär otäckt, och därefter var det bara för mig att
torka upp hundspyor, 6st på lite mindre än 2h. Bra start på dagen!

Då jag planerat att åka upp till stallet på morgonen och bada V
ringde jag in mamma som kom och fick passa sjukligen några timmar
då jag inte ville lämna honom ensam - och än mindre ta med honom.
Väl framme i stallet var inte badet nödvändigt
då Felicia hade gjort det kvällen innan men frisering & borstning
fick det bli! Och efter stallet.. har jag bara kurerat mig,
känner mig inte helt hundra och har inte tid att bli sjuk just nu.
Imorgon ska jag äntligen få håret klippt och färgat,
och innan eller efter blir det stall+ att jag ska träffa Lisa :)


Tilläggas bör också att lilla Floyden verkar vara helt återställd!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: