Close yet far

Förstår inte varför jag ska skjuta upp allt till dem lediga dagarna, blir ju bara ännu mer att göra då
och då blir man bara sur på sig själv. Men men.. kom hem från stan för ett tag sen efter att ha hämtat
id-kortet, gått in på banken och fixat ny kod för den förenklade inloggningen
samt gått en sväng på stan med Lisa som avslutades med lunchbuffé på China. Inte helt fel så att säga!
Från början var tanken att åka upp till stallet ganska direkt därefter men då lägenheten såg ut som..
ett bombnedslag, satte jag igång med det istället. Så nu ser lägenheten ut som den ska igen, känns bra!

Och nu, snart, ska jag bege mig upp mot stallet. Rider ju inte lektion förrän om bra många timmar
men har Vulfa idag så tanken är en lång, mysig skritt barbacka i skogen. Och en lång ryktning, såklart.

Postat av: anonym

Fanns det ingen annan som kunde städat hemma hos dig? Bor du själv?

2011-12-12 @ 20:00:16
Postat av: Carro

Jo.. men vi har lite olika åsikter om vem som ska göra vad, typ. Så nej, inte själv.

2011-12-12 @ 22:35:16
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: