Colors that you shine

Kom hem från stallet för inte så längesen. Kan ju börja med att säga att jag rört ihop det totalt,
haha. För Vulfa hade jag tydligen inte förrän på fredag, jag vet faktiskt inte hur jag fått det till idag
men fel blev det i alla fall! Blev en promenad med mamma och Floyd istället
innan hon kom ner från lektion, så lite ryktning fick det bli. Sen gjorde det egentligen ingenting
att det blev fel heller då jag fick henne på lektionen sen. Är överlag ganska nöjd med dagens pass..
Skulle dock vilja ha orken till att rida galoppen fullt ut också men det kommer väl får vi väl hoppas!

Nu är det verkligen dags för sängen då heldag väntar imorgon, 7-19. Bjuder på lite julmys sålänge,
kommit fram till att jag fortfarande inte lagt in bilder på lägenheten så får väl ta tag i det.. någon dag.


Postat av: Anonym

du har det super fint!

vi vill ha bilder på lägenheten snart :D

2011-12-12 @ 23:11:37
Postat av: Anonym

du har det super fint!

vi vill ha bilder på lägenheten snart :D

2011-12-12 @ 23:11:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: