Might have been

Har verkligen haft världens lugnaste förmiddag känns det som.. bara plockat lite, slängt in lite tvätt
i maskinen och givetvis varit ute med Floyd. Blev en skogsrunda med honom ganska så tidigt imorse
så är dags att gå ut med honom snart igen och därefter måste jag fixa mig lite.
Har nämligen bokat tid för att ta fotot till id-kortet idag. Givetvis var drop-innen ur funktion i fredags,
min vanliga tur så att säga. Men ska bli skönt med ett nytt (förhoppningsvis bättre) foto sen, för värre..
kan det knappast bli då det är taget drygt 2 v efter käkoperationen = jag var ganska rejält svullen.
Sen att det ser ut som om jag hade svart hår och för markerade ögonbryn, haha.. nae usch, inte fint!

Därefter antar jag att vi ska förbi jobbet för att köpa 1 nytt däck då bilen ska besiktigas imorgon
och det såklart blev punka i förrgår. Och sedan är det väl bara att åka hem och byta om innan stallet.
Hoppning står på schemat ikväll.. och jag är såklart näst sist. Inte alls kul
då man gärna inte hoppar vemsomhelst men har jag riktig, riktig tur kanske jag kan få Vulfa.. eller?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: