15/2, tisdag

Min dag är räddad! Jag fick skjuts av min fina till ICA Smedby
så jag kunde hämta ut lite paket som äääntligen hade kommit hem.

Dem nya transparanta, vita gardinerna blev riktigt bra i köket
och kläderna jag beställde hem satt väldigt, väldigt bra dem med.
Alltihop för en gång skull faktiskt,
brukar alltid vara något jag blir missnöjd över - men inte idag!

Gårdagen blev (nästan) helt perfekt då min fina överraskade mig
och kom hem med kinamat, det var en fin gest av honom tycker jag.
Dock hade dem lyckats ge oss fel mat.. såklart..
men trots den missen så var det en väldigt bra kväll med mina 2 :)




Sista bilden ska alltså föreställa bl.a byrån i sovrummet,
har dock kommit fram till att min mobil inte är så bra i mörker..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: