Den här månaden

Den här månaden har varit väldigt, väldigt lugn och nästan bara
bestått av jobb och stall, stall och jobb. Bortsett från jul&nyår,
festen hos Lisa och 3- rättersmiddagen med jobbet..
Genomgående är det så mitt liv ser ut, eller ja.. har gjort, iaf.

2011 är en nystart och tanken är att jag ska komma igång nu,
försöka hinna med att träna för att stärka och bygga upp ryggen,
få upp konditionen och styrkan i övrigt igen.
Bortsett från det ska jag försöka komma ut i skogen med F mer
och satsa mer på Vulfa. Inte tävla än då.. men träna åtminstone.
Hur allt ska hinnas med nu när jag gått upp i heltid vet jag inte
men jag måste försöka, eller snarare.. så måste det gå!
Klarar jag det kommer jag bli mer nöjd över mig själv och ja,
på så vis bli en bättre flickvän. Vilket även är ett mål, för oss.
Sen krävs det såklart mer från hans sida.. vilket säger sig själv.
Nu blev det här inlägget mer om annat än själva ämnet
men det översta är en sammanfattning av vad tiden spenderats till.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: