29/7, fredag

Fredagmorgon och här sitter jag med frukostmackan och juicen,
inte ofta jag är duktig och äter frukost men blir upphämtad snart
och kände att det kanske var bäst att få i sig något.
Blir upphämtad snart som sagt, av Lisa. Ska följa med henne
ut till ett stall vilket blir kul då jag har typ.. hästabstinens.
(Och huvudsakligen ska det bli kul att träffa henne - såklart!)

Saknar Vulfa faktiskt, vill bara komma igång med allt igen nu,
ridningen och tja.. vardagen. Men är inte allför långt kvar ändå!
Minus för att vardagen inte kommer bli densamma nu..
utan min Mike. Han kommer att bo i Karlstad fr.o.m 29:e Augusti.
Och bo där i 2 år, för att plugga. Men! han kommer förstås hem
vissa helger och jag kommer självklart åka och hälsa på honom med.
Men kommer bli tungt ändå.. ensamt. Ja ja, det blir nog bra ändå!

En fin och saknad Vulfa för några veckor sedan. Du är för bra du.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: