Sturkö 2011

Måndag - vaknade upp i stugan på morgonen, då vi kom fram sent
kvällen innan. Vädret var inte riktigt på vår sida och efter en
tur ner till vattnet konstaterades också
att där var fullt av alger. Då kände jag bara för att åka hem..
haha. Men envis som jag var hoppades jag på någon algfri badplats
och lyckligtvis var Mike's föräldrars badplats algfri och fin!
Då blev jag glad igen och Floyd fick ta sig ett välförtjänt dopp.
Vädret gav sig dock inte så vi åkte in till stan för shopping
samt umgicks och fikade med hans söta mormor. Väl framme i stugan
något senare blev det till att grilla och så fick Floyd bada igen,
2ggr t.o.m, innan vi satt oss och spelade UNO med hans föräldrar.

Tisdag - Vaknade av solsken! Så då blev det promenad runt ön
och morgondopp för Floyd - som inkluderade en väldig massa bilder!
Efter frukost la vi i båten och F fick premiäranvända sin flytväst
på sin allra första båttur. Det roligaste var
att försöka fånga vågor, annars var svanarna mycket intressanta!
Sen.. rullade dagen bara på. Vi solade, badade, spelade lite kubb
samt grillade. Efter att ha gått sista rundan med Floyd
blev det till att spela UNO och Mah Jong till sent in på natten.

Onsdag - Började dagen med promenad längst med kusten igen,
Floyd fick sig sitt sista bad på ön och efter frukost samt fika
med både hans föräldrar samt mormor
var det dags för oss att åka hem. Spenderade alltså 5h i bilen
innan vi kom hem till Norrköping. Väl hemma blev det en snabbdusch
och sen stod mammas 50-årsfirande på schemat! Resan i bilder ned.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: