10/6, fredag

Bara helgen kvar nu, sen börjar man jobba igen.. känns sådär,
men ska bli skönt att komma tillbaka till verkligheten samtidigt.

Hursom, idag var man uppe i stallet på fm för inplanerad uteritt
med Lisa, Kim och Zara - vilken blev väldigt lyckad - enligt mig.
Mycket galopp, öppna fält och glada hästar är ju aldrig fel,
om man säger så. Så.. tack för den tjejer, får göras om någongång!

Imorgon har jag och Floyd en träff med Lisa och hennes Stella,
innan eller efter blir det stall och sen grill/bad eller liknande?
Richards idé tydligen, märks väl om vädret tillåter,
om inte.. får vi se vad som sker. Nu.. ska jag sätta lite fart :)


Bild från syrrans mösspåtagning, bara drygt 1 vecka kvar nu!


Postat av: Linnea

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-13 @ 22:17:57
URL: http://djurförsäkring.net

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: