22/6, onsdag

Har inte varit min dag idag.. började i och för sig skapligt
eftersom jag otroligt nog lyckades sova mer än 5 timmar inatt.
Men sen.. har det bara gått utför,
kan man väl säga. Och en blöt lunchrunda gjorde inte dagen bättre.

Efter det var allt bara strul känns det som, inte ett dugg kul,
så när jag kom hem kände jag bara att - nu jävlar ska här tränas.
Men.. istället blev det ett samtal till min smarta sambo
som lyckats ta med sig gymnykeln. Fick alltså ändra mina planer..

Nu står maten på spisen, har gett mig på att laga en fiskgryta
som jag hittade ett recept på. När den är klar blir det promenad
med herr Floyd och därefter tänker jag varva ner
till ett avsnitt av Pretty little liars. Blir nog bra det med?



Första bilderna är från lunchen igår, Floyd hittade en ekorrunge
på marken. Förmodligen hade den stackaren ramlat ner från trädet,
den var något omskakad i alla fall. 
Hade inga sår och verkade heller inte vara skadad på något sätt,
men klättra kunde den inte just då.. Så jag la den under en buske
så den skulle ha lite skydd. Sen.. blev Floyd väldigt uppspelt
och då såg jag en till. Denna verkade var dock pigg och framåt.
Då den inte var ett dugg rädd för någon av oss
lyckades jag bära upp den och lägga den bredvid den andra ungen.

Fick dock dåligt samvete när jag börjat gå iväg mot jobbet igen,
ifall den ene faktiskt var skadad.. så jag bad Frida gå den vägen
då hon ändå skulle ut med Limo.
Hursomhelst.. var dem inte kvar där sen. Bild nr 3 är från idag.

Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Åh, vilken ljuvlig hund du har :) super söt.



KAN DU HJÄLPA MIG OCH MIN SON?

Gilla denna butiken på FB + bilden på min sons Får..



http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150225995202491&set=o.134948459896859&type=1&theater



LIGGER PÅ ANDRA PLATS, så in och gilla.

Tävlingen avslutas imorgon (23/6)



Så kom igen, länkar alla i bloggen, som gillat våran bild!

Tack, snälla snälla! :)

2011-06-22 @ 23:52:00
URL: http://njutensmula.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: