30/5, måndag

Ligger och myser här med Floyd efter en behövlig sovmorgon,
ska dock gå ut med honom alldeles strax. När Mike kommer hem sen
blir det styrketräning och lite jogging i skogen är det tänkt.
Måste komma igång nu! Är inte okej att vara så otränad som jag är,
och börjar jag inte träna ryggen nu kommer det bara bli värre
med all säkerhet. Känns liksom inte OK att ha konstant ont vid 22!


Annars.. är det bara stallet som gäller, ikväll. Har ju tid över,
äntligen. Så den tiden ska spenderas väl. Det känns som ett måste.
Min plan för den här veckan är att vid dåligt väder:
städa, tvätta, rensa i skåp - kanske ev. göra något åt förrådet.
Vi fint väder: vara ute! Floyd ska få premiärbada, så är det bara.
Sen har man ju endel planerat också, förstås.
Känns bra att vara lite ledig efter 11-dagarspass/86h i sträck,
normalt sett skulle jag ju bara varit ledig helgen som var och sen
gå in på 47-timmarvecka. Så JA, jag tänker bara njuta fullt ut nu!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: