17/11, torsdag

Usch, har varit en lång dag.. och en såndär riktig struldag dessutom,
känns som om jag bara suttit och stirrat in i väggen sen jag kom hem..
haha. Inte konstigt egentligen då jag jobbade helgen
och har gått på 10-timmarspass varje dag+ en inventeringskväll på det.

Kan minst sagt säga att man gått som i ett töcken idag. Och givetvis
ska allt strula bara därför. Eller nej förresten inte allt, huvudorder
och lager stämde men väl i kassan gick det bara utför!
Bäst gick det sista timmen då det blivit missförstånd mellan verkstad
och kund som skulle hämta ut sin bil = inte helt lätt att lösa
då vi är skilda verksamheter och verkstaden stänger redan vid 16.30.
Mindre bra går det då man inte får tag på verkstadschefen
vilket efter vad som kändes som telefonterror fick avslutas med lapp,
tur för mig att jag såg själv att jag skrivit
"kund som var inne på felsökning" haha. Ibland blir det liiite fel!

Förhoppningsvis blir morgondagen bättre och om inte kan jag nog
härda ut från 7-14. Efter jobbet står stall och bio på schemat. Mys!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: