In debt to the heart

Som ni kanske märker så har bloggen äntligen fått en ny design! Gav upp med att ens försöka
fixa den själv då jag för det första aldrig har tid, och för det andra inte har Photoshop och så vidare.

I alla fall, jag är nöjd! Kommer dock göra några små justeringar, men skönt med en bra grund
att bygga på och det bästa - äntligen en fin header. Tilläggas måste dock att jag hade svår beslutsångest
vid val av bilder, herregud alltså. Floyd var givetvis ett självklart val,
sen blev det svårt.. Vulfa, Zorino.. eller båda. Jag kom fram till Vulfa för att hon är i mitt liv just nu,
inte för att Zorino är mindre viktig för hans plats kommer alltid förbli hans, det kan ingen ändra på.

When I’m lost, when I’m missing you like crazy
I tell myself I’m so blessed to have had you in my life


Postat av: Tess Klintestam

Jättefin, vem har fixat? :)

2011-11-27 @ 22:26:35
Postat av: Carro

Hon som fixade din, Evelin (http://handwritten.webblogg.se/) :)

2011-11-27 @ 22:47:36
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: