3/11, torsdag

Efter jobb, städ och tvätt känns det rätt bra att sitta i soffan
och bara göra ingenting. Valde att åka hem efter jobbet idag faktiskt,
har trots allt nästan bott i stallet dem senaste kvällarna
känns det som och om inte annat vet jag att Felicia tar väl hand om V.

På tal om Vulfa så var vi ute på en otroligt mysig skogsrunda igår
efter att jag slutat jobbet. Är väl kanske inte optimalt att skritta
ut ensam i mörkret barbacka med en nästintill urladdad mobil
men.. bättre avkoppling går inte att få i alla fall! Underbara häst ♥

Bild från Augusti-09, tror det var 2:a eller 3:e gången jag red henne.


I övrigt.. har jag bara haft en allmänt jobbig, lång dag på jobbet
med alltför många krångel-kunder. Ser fram emot morgondagen litegrann
då jag bara jobbar ynka 3h innan jag drar till Barberar'n
för klipp och färgning, finally! Har dock ingen aning om färg än
men antar att jag ger Vicky fria händer - som vanligt. Blir nog bra!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: