Looking up

Varit ute med Floyden, ätit frukost och plockat iordning lite här hemma är vad man gjort hitills,
blir väl att fixa sig iordning lite smått snart. Börjar inte förrän 13 idag, kan vara skönt det med ibland.
Skulle egentligen haft Vulfa nu innan jobbet både idag och imorgon
men bytte till mig helgen istället då man är ledig. Därför blir det att åka upp till stallet en sväng
efter jobbet istället, lovat mamma att kolla på henne när hon hoppar så. Funkar det med, så att säga.

Till gårdagens lektion då.. hade Mamba, Kasper och Lucie att välja på så då valde jag Mamba,
det blev dock inte långvarigt då Pia kände att Måns inte var en häst för henne och ville byta efter 10..
så det gjorde vi. Ingen av dem tillhör mina favoriter så kände att det inte spelade mig någon roll.
Fick ta steget mellan en skänkeldöd Mamba som inte ville gå fram alls
till en liten Måns som är rena motsatsen. Fick inte alls in någon bra känsla under lektionens gång
och är inte alls nöjd men stundtals gick han väl helt okej i alla fall. Aja, bara att ta nya tag nästa vecka!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: