22/11, tisdag

Tror att ingen är gladare än mig just nu! Fick precis besked om
att vi går in på det nya schemat redan den 1 december. Så underbart!

D.v.s att jag imorgon går in på mina allra sista 10 dagar i sträck,
vilket bara känns så jävla bra! Ja-a, jag erkänner lyckorus just nu..
Jag kommer visserligen gå 7-19 varje tis, ons, tors
men däremot kommer jag vara ledig varje mån och gå kortdag fre 7-11,
var 3:e vecka kommer jag dessutom vara ledig fredagar
då jag har mina helger och var 3:e onsdag går jag även då bara 7-11.
Helt galet bra! Är nog första dagen inför de 10 som det känns helt OK!

Postat av: linnea

haha, jag bara måste kommentera; herregud vilket underbart schema! fin blogg du fixat førresten :)

2011-11-23 @ 18:48:37
URL: http://coldplays.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, ja! Ska bli helt underbart med ett bra schema efter att ha haft ett helvetes-schema i 1 års tid :P Hur är det med dig nuförtiden? Allt bra?

2011-11-23 @ 18:54:45
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: